YENİ NE VAR?
Yükleniyor...

Civil War II #1

Geleceği görebilen bir Nainsan çıkageldi. Yetenekleri sayesinde kahramanlar şehri kurtarıyor. Ama bu geleceği tahmin etme olayını farkettiklerine bir taraf seçimi yapmak zorunda kalıyorlar: Geleceği Koru ya da Değiştir.

Çeviri-Balonlama: Şamil Canpolat
                                                    İndirmek için tıklayın: Civil War II #1

24 yorum: Leave Your Comments

  1. Teşekkürler Dostum bende bunu bekliyodum. Geri kalan sayıları çevirecekmisin? Yoksa bununlamı sınırlı kalıcak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.sayı daha çıkmadı bunun çıkınca çeviriceğim yan sayıları belki.

      Sil
  2. Eline sağlık sana bi konuda tavsiye vermek istiyorum.Fotoğrafı kaydederken en yüksek kalitede kaydediyorsun kaliteyi 8 veya 9 yap dosya boyutu 110 mb çok yüksek en az yarıya iner böylece hatta bunu düzeltip tekrar upload edersen iyi olur

    YanıtlaSil
  3. 29.sayfa çevirilmemiş, bilginiz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarın için teşekkürler birazdan düzelticeğim

      Sil
    2. Çevirmişimde ama kaydetmemişim :D

      Sil
  4. len kozmik bunları da istiyoz
    Civil War II - Amazing Spider-Man 001
    Civil War II - Gods of War 001
    FCBD 2016 - Civil War II
    Civil War II - Previews 001
    Marvel Universe Avengers Assemble - Civil War 004
    Civil War II Daily Bugle Newspaper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzgün istesen yapardım

      Sil
    2. Dostum zaten Avengers Assemble çizgifilmin şeysi bununla alakası yok, Previews ise sayıların ön izlemesini gösteriyor gerçekten ne yararı var onun yerine normal sayının çıkmasını bekle, FCBD 2016'da ki ise Civil War 1.sayıda ki Thanos'a saldırma olayını gösteriyor olayı bildiğinize göre bence bunada gerek yok ama isteyen başkası olursa yapmayı düşünürüm, Amazing Spider-Man de Spidey nin gözünden anlatıyor olayı onada gerek yok yaparsa başkası yapar Gods of War'u düşünürüz, D.B Newspaper ı bilmiyorum görmedim.

      Sil
    3. dailybuggle'ın civil war'la ilgili gazetesi ;)
      istersen link atarım ?
      diğer gözlerden görmek de güzel oluyor hikayeyi. çevirirsen severek okuruz :)

      Sil
    4. Başka bir site sanırım CW - Spidey'i çevirecek

      Sil
    5. hangi site çevirecek peki ? bu arada civil war ve tasm bence tam gaz ilerlesin :) bu arada sizi seviyoruz :)

      Sil
  5. Kardeşim şu fontu azıcık daha büyük yapabilirmisin? sanki çok küçük gibi

    YanıtlaSil
  6. tie-in serilerini çevirecek misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Choosing Sides diğerlerini başkaları yapabilir bilmiyorum

      Sil
  7. Bakar mısın dostum Avengers vs X-men i çevirebilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telifli kardeşim o . sıkıntıya girer çocuk

      Sil
    2. başka bi sitede ingilizcesi vardı

      Sil
  8. Elinize sağlık teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. HTC One M9 telefonuma #0 i indirdim fakat #1 indiremiyorum the amazing spiderman #1ide indiremiyorum yuksek mb diyemi acaba cunku dowlanda basinca indirmiyor sayfayi resetliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.mediafire.com/file/mxvae9152js9zod/Civil+War+II+%231.cbr

      Sil
    2. Onun okudum pc den simdi 2 yi indiremiyorum telefonuma

      Sil